Thursday, December 31, 2009

Gila ! kure-ji- ! Crazy ! micheyo !


Pernah nmpk x afiqah mkn x habis? pernah dengar x afiqah x selera nk mkn?
and shasha yg sgt memahami, mesti teramatlah pelik dgn tingkah laku aku bkn? eh eh, aphl bahasa skema sgt neyyy -____- . ok, x selera nk mkn sbb terlalu pnt. kenapa?

1) x tdur semalaman and at 7 am trus gerak g rumah teha.
2) ronggeng habis2an sambil menghabis kn duit elaun. (sapa yg tegur aku 'eh, baju elaun ke?' mmg aku akn libas. SERIUS!)
3) x dpt seat dlm ktm, ok dah slalu kena. but yg aku pelik knape org buta pn x dpt duduk? satu
malaysia lahhh sgt! wtf. aku betul marah.

alvin and chipmunks the sequel done. as usual, perkataan 'comellllll'
berkali2 keluar dr mulut bila tgk c tembam theodore!
awwww ^____^

ramai gila org. kami dikira lucky cz sempat beli tiket awal, kalau x, mendongak lah nmpk nye.

round2, pusing2, and berkenan kat satu blouse ni. tapi rasa cm pnh tgk. rda punye ke? ehh, mcm pernah tgk baby pkai. ahhh, x kira, nk jugak! d sebab kn syg nk guna duit sendiri, call mak, and sudah dijangka, rancangan utk mengCLAIM tlh ditolak bulat2. ok, aku rela x beli blouse tu!!

singgah kedai cd and berhabis rm52 disitu, x perlu aku bgtaw crita apa yg aku beli,
cz aku taw korg x berminat nk taw. haha.

melepak sambil tggu saya solat. koya candid lah teha! :D

nk balik nk balik! x larat dah, tgh jln pn bulih tdur. o.0 zzZzz
saya ada touch n go *riak
and teha terpaksa beratur.

kejadian yg x pernah saya lihat selama hayat ini.
sampai ke tangga wooo beratur!!asal ttbe ramai org?

balik rehat sebentar dan kluar lg, tgk, ,mana x pnt?
dlm kereta dpt khidmat aisy utk mengurut kaki.

hitam kn beliau? jauh beza kott warna ngn kaki aku. ;D


jgn tanya berapa aku habis utk hari ni krana aku sndri ngeri memikir kn nya ;D




p/s: really want this. tp x mampu nk beli. birthday present bulih? hehe.
someone might now kenapa aku nk sgt monkey neyy .




p/s lagi:alamak, dah nak masuk 19, takut lahh !

30 comments:

DOLCEshasha said...

weyh, agak pelik jugak! tapi bgus, aku suka kaw begini. hee (:
*awat aku srh suma org rg mkn??*

mekk, mnyt tuh meme aku mnt da lma awww. kaw tru!

nurafiqahmohamadadnan said...

oh, tidak tidak.
x berminat pn nk tiru kau, aku ada sbb lain ok! x kn kau x taw?
hadiah bedday aku ye? share ramai2. hahhahahaha.

dhanial yahaya said...

weyh cd ape je doe smpai 5o lebih ? saya nak tahu boleh tak KAKAK TUA ? haha

nurafiqahmohamadadnan said...

haha.
kurang hasam ini budak. grr.
beli 3 cd la. tu yg smpai 5o lebih ;D

dhanial yahaya said...

haha , mesti cerita korea kan ? -..-' KAKAK KAKAK ,, (smabil geleng2kan kepala) :P

nurafiqahmohamadadnan said...

haha, bijak bijak ! (sambil tiru gaya budak dlm nespray)

dylakamil said...

hahah kau gila ke apa rm52 untuk cd, aku boleh beli baju wehh dgn tuu. hahah.

entry kau kali ni klaka. siap ada khidmat urut kaki paling tak tahan. hahaha

amaa said...

cett
dah kua ye kauu
msti shppng sakan
aku tak kua lg dohh -_____-

nurafiqahmohamadadnan said...

haha, sesuai ngn title post aku kn?
GILA! aku pn rasa aku gila ohh.

saya DYANA , people ! said...

alahai , belum kesampaian lagi nehh alvin !

*yOko* said...

feeqa,x baek membazir tau..
wakaka...
feeqa,ko mmg gilak la.
cd pun smpi rm50???

fifa =) said...

aaaaaaaaaa jelesnyaaaaa da tgok chipmunks tu ! =( huhu

Lady FS. said...

peh kau pahal nk rampas main 'libas' aku ni ! libas kau kang

cdddd ? ak dh perhabis beli baju :DD

kau usha theodore aku duh

rda hot said...

Bak RM52 tu. Baik aku beli tshirt sehelai kat MNG. -___-

dodol n bear said...

neyh la punca kjaan xnk bg elaun b4 cuti..
hahaha..
lex r weh,aku pon gna duit elaun gak g shopin ri2..ngeh3..

nurafiqahmohamadadnan said...

amaa, wajib keluar sblm balik kedah! haha.

nurafiqahmohamadadnan said...

dyana, x pe byk masa lg.

nurafiqahmohamadadnan said...

haha, dah minat aku izaah ;D

nurafiqahmohamadadnan said...

fifa, lepak aa, byk masa lg kau blh tgk ;)

nurafiqahmohamadadnan said...

ehh?libas tu kau punya ke? x prasan weyh, serius!

aku pn beli baju. hehe.

aku dr dulu usha theo yg tembam gemok comell tu, bkn theo kau. haha.

nurafiqahmohamadadnan said...

dr tshirt baik aku beli cd rda. hahaaha :D

nurafiqahmohamadadnan said...

haha, bear, sume org shopin guna duit elaun. tp ada gak yg bajet nk tgur2 org.

DOLCEshasha said...

weyh, cop!! pahal kaw nk sgt dat mnyt??
hehehee. da papa ehh nih??

nurafiqahmohamadadnan said...

and how could you called youself my roommate? haha ;p

mrs owl^^ said...

weyh2..
madi's..
i pnya ke ??
sob333..
the old post pown xdpt ag..
postman mabuk kot!!
hahaha

nurafiqahmohamadadnan said...

sbb yg lama x dpt aa i beli baru

mrs owl^^ said...

hehe..
maseh unni..
sayang u!
haha..
ly~

nurafiqahmohamadadnan said...

baru lah nk syg kn?

Nabila said...

theodore betul betul comel.

nurafiqahmohamadadnan said...

serius comell!