Thursday, December 17, 2009

Muharram nite ;D

went to the PI.AI with baby, myrah, and suddenly tersama saff plak ngn cik mah and dayah.
activiti seperti biasa lah kalau dah ramai2 kan?

the photographer: myrah
the gedixx: saya x terlibat, bebish, dya and zizie.

dayah?ngantuk sangat kah?senyum cam x rela je ;D
myra looks like cik siti yg dlm ali baba bujang lapok tu. haha. ;)

'qah, amik gamba aku sorg meta' kata myra.
konon nak amik gamba sorg2, nk masuk fb lah ape lah, jd sy tangkap depan2 gini. cantik kan? haha. x nk lagi besar muka dia ;))

dayah and zizie turut menjadi mangsa.
ohh, aku terselamat!

dah mula tahun baru, azam nk kurang kan dosa lah konon nya, x lama lps tu da start mencarut. haha.
ok ok, btul2 punya azam neyy. x nk tggl or lambat2 kn solat dah, and kurang kan aktiviti2 yg mendatang kn dosa :)

ohh, lagi satu MBB said aku cpt marah, walaupun aku x de niat pn nk mrh sbena nye! he said, nada aku mcm marah.jd, maybe aku perlu berubah menjadi seorg yg sopan santun agar aku x nmpk mcm sedang marah bila bercakap. ;D

p/s: obami pn ckp gitu. x lah you all! korang salah tafsir nada aku neyy. :DD

28 comments:

.myra. said...

tpuuu ak!
kte na edic bg cun sket!
huh!

Nabila said...

heheee. gaye mesti comel je. cheerful sgt. best buat kawan ni.

rindu plak kt hostel.

fifa =) said...

wuuu dah lama x solat jemaah ramai2 ^^

nurafiqahmohamadadnan said...

x cukup cun ka tu yunk?

nurafiqahmohamadadnan said...

haha, tensen x syok plak nabila ;)

DOLCEshasha said...

hahahaha. sja ja nk kenakn myra. xpa, cumel ngat aihh! (:

weyh, solat awai naih.. haha(:
ohh, aku pn perlu berubah!

nurafiqahmohamadadnan said...

haha, meh2 join fifa!

nurafiqahmohamadadnan said...

ha'ah, kau yg paling kena berubah ohh.
haha ;pp

Muhammad Khairi :) said...

MBB? apakah?
Majlis Biskut Beruang?

nurafiqahmohamadadnan said...

achenk, MBB tu Mu Boleh Blah lah achenk :)

AnisAdilah'IzzatiAzizan said...

MBB????

Movie Box Office?
owh, itu MBO!
ahhahahah

Mereka Bont** Besar!
ahahhahahahahhaha

owh, kau bali next week kan?

nadirah_nor said...

ukh azam baru..
smoga berjaya!!!

nurafiqahmohamadadnan said...

bkn MBO lah.
semua tekaan kau salah.
ha'ah, next wik.

nurafiqahmohamadadnan said...

nor, AMIN!

cik EPAL said...

comel comel je semua...hehe :)

saya DYANA , people ! said...

weh , aku tak nampak gamba atien pun di saff ?

Lady FS. said...

nurul diyanah ! perlu ke kau tanya soalan sebegitu ?

cik epal tipu , semua tak comeh , sebab aku xdak . haha

rda hot said...

Oh, patutlah kau semayang pukul 12 tadi. Sebab tak nak tinggal subuh eh??? Hahahhaha.

nurafiqahmohamadadnan said...

cik epal, of course!! :)

nurafiqahmohamadadnan said...

dyana, kauu mcm x knl kwn kau?
haha.

nurafiqahmohamadadnan said...

atyn, kau jeles kn?

nurafiqahmohamadadnan said...

bila plak aku smyg kol 12 macik?
aku bgn subuh kott pg td, korg?

dya said...

cait~ ak snyum eklas tu tw!

nurafiqahmohamadadnan said...

haha ;D

zack zukhairi said...

comey-comey korang ni :p

nurafiqahmohamadadnan said...

kami baru 8 tahun ;D

KOroX(~_^) said...

hahhahah myrah xleyh blah muke kot...
btway kem slaam kat myrah...

nurafiqahmohamadadnan said...

haha, kan? ;D
ok :)