Friday, May 28, 2010

Rasa


Rasa cm nk tukar layout baru. Cik awek x minat ngn layout ni. Tak semangat nk baca kata nya. Cisss, biadap sungguh. -p lari, godek2 sites lain carik layout baru-

Shiall, aphl aku rasa mls sgt nk blk kedah ni? Rasa mcm kena paksa buat benda yg aku x suka pulak.
Memang x suka pn balik Kedah. -___-

12 comments:

DyanaBangs said...

sape yang tak suke layout 2020 neh haaa ? HAHAHA

dylakamil said...

HAHAHAHA aku suka aku suka cmmt dyana diatas. HAHAHAHA

okay, mmg dahsyat layout kau, aku baru reti nk bukak. HEHEHEE

knp tak suka kedah? kedah lah seronok boleh berovernight :)

Nabila said...

bile balik sane? :)

FeeQa said...

dyana, bff aku :D

FeeQa said...

byk yg x best dr best nye dyl, x caya tnye atyn :D

FeeQa said...

ahad mlm ni :'[

reen_sofee said...

best laa layout ko !
huhuhuh
tuh laa.
aku pon malas nak balik neh!
hadouhhh

DOLCEshasha said...

hoi , atlast ! aku baru reti ngan templete br kaw nih . haihh -..- Tambi !

gua on malas la derr !

beruang said...

layout neyh da terbaek..cma kalu ltak muka aku kat background,bertambah baik kot..
kui3

FeeQa said...

sopee, kau dah smpai ke?

FeeQa said...

sha, kau la thambi :D

FeeQa said...

errr, bear, lg x bermaya aku rasa :D