Tuesday, May 18, 2010

T.A.H

muka x nk lg mcm huduh aku =.=''

THE SO CALLED T.AH.
teha-aja-haz <3

Bila dua orang, dtg ke skolah, memaakai baju yang x mengikut etika, yang lagi dua orang pun dok cuak sama, lari dari ustazah tu, ustazah ni. Ok, aku takut sebab aku selempang tudung sbnr nye. Haha :D Masing2 x sedar diri tu skolah agama ;]
THESE ARE MY BESTIES IN HIGH SCHOOL, AND WILL ALWAYS BE!
LOVE YOU ALL GUYS!!!

p/s: hebat x bila aku dah hampir dua tahun x jumpa budak baju klabu tu? siot nye aja, liat sgt nk ajak jumpa. but still, we are bestfriends!

20 comments:

dhanial yahaya said...

haha , mesti omels bila main lari2 daripada ustazah :)

FS said...

pahal tah gambar atas kau aku x dapat tengok -___- broadband macam haram skrg -..-

FeeQa said...

omel la sgt fah tua2 bangka pn dress up org nk kena control ke? -___-

FeeQa said...

cz yg tu murah sikit kot atyn

tEha said...

besh dowh lari2 dr ustazah
ingt nostalgia lme
hehe

FeeQa said...

kau jee, aku taaaak :D

*yOko* said...

haha..main nyorok2 ke kak???

FeeQa said...

x, lari je :D

beruang said...

comei gak norh membe ang..
agk2 yg mana 1 ang nk rcmend kat aku..
hehe

FeeQa said...

ang bkn dah ada awek ka?

DyanaBangs said...

feeqa sekolah agama ? -___-

FeeQa said...

ye -____________-

dylakamil said...

hahah kau pegi skolah kau ke? patutlah berbaju kurung, heheeh

Syaza said...

HAHAHA benda paling babi, aku bole pulak bocor dekat Mc'D HAHAHA memang carik musibat lah pigi sekola pakai macam tuu.Nii sume Teha punya pasal.Kalau nampak dek Ustazah Halijah, patut diberi penghargaan aku HAHAHA

DOLCEshasha said...

feeqa maahad weyh . ustazah dalam bilik kami ( ;

FeeQa said...

aja, haha. taw x pe. kau dgr ckp bdk tu buat pe.

FeeQa said...

dyla, yup yup :D

FeeQa said...

sha, perlu ke sebut nama skolah apa? =.="

Nabila said...

sweetnye berbaju kurung :)

FeeQa said...

haha, sweet la sgt kaan :D