Monday, June 7, 2010

145th Post


Makian hebat punya untuk kau!
Eh sudah2 la tu, aku cukup meluat lah dgn kau.
Apa yg kau x puas ati ngn aku ntah? Aku sepak kau guna crocs saiz sebelas si achenk kang baru taw.
Perangai cam cibai. Agak2 cibai lagi bagus perangai nya dr kau.
Ehhhhhhhhhh, siakk kau taw siakk perangai kau.
Kau ingat masuk kls tuuuuut tu bagus sangat ke, jgn jd manusia bongkak la wehh! X ke mana kau ngn perangai setan gitu.
Aku x usik barang kau, kau jangan usik barang aku.
Aku x pandang kau, kau jangan sibuk nk pandang aku.
Aku x amek taw psl kau, kau jangan amik taw psl aku!
Sila berambusss dari hidup aku sebelum aku bakar kls kau!

p/s: jari nelly aku bg khas untu kau sayang :]]

22 comments:

dhanial yahaya said...

siapa ni baby ?

FeeQa said...

nnt i story ok baby? ;p

FS said...

kau bajet suci ah lagu tu pakai baju pink dengan senyum macam tu, hahaha

reen_sofee said...

apahal ko neh weh??
ko marah sape weh??

♥ m y r a ♥ said...

yunk = cm aku je. . .mklum a,kls da tuka kan??p,nasib gk . .kls aku da bubar,so ko taleh na baka (:

dylakamil said...

hahaha apahal doh ni feeqa?

amaa said...

lek2 sudah weh
sapa dia neh ?

FeeQa said...

agak suci la atyn

FeeQa said...

soppe, budak jaga parking mana ntah

FeeQa said...

haha, bkn kau lah yunk.

FeeQa said...

dyla, haha, asl kau gelak?

FeeQa said...

amaa, aku btaw, kau tlg bantai ok?

DyanaBangs said...

panas panas panas ! * sambil kipas laju2 *

m.haziqhanif said...

lame tak singgah sini...dah cantik!!!tapi lagu kureng sgt2....geli2..haha

FeeQa said...

dyana, hot gila!! :D

FeeQa said...

eh eh budak ajik ni

DOLCEshasha said...

hoi , who's the hell of fucking idiot huh ?

sabaq nohh .

FeeQa said...

cibs yg aku cte td.

tgh dok sabaq la ni.

beruang said...

sabaq norh feeqa..
ada masa,kitai tibai sama2..hehe

FeeQa said...

ok, kau side aku kn? cantek!!! ;D

Rowena Chasez said...

wooot wooot..
ganas seyhh..
terkejut aku..

FeeQa said...

haha, sajeee