Wednesday, June 23, 2010



Another one goes down.
Sigh.

Ini point baru (macam buat BEL pulak) :
Banyak betul persoalan yg berlegar2 dlm kpale otak ni. Ada ke? Betul ke? Kenapa? Nak disuarakan, tapi x tahu pada siapa. Ye, ini negara demokrasi, but still, mana blh nk main ckp hentam kromo. Aku x nk nnt kena marah, kena kutuk, or kena gelak dekat malinja. Sape sudi nk dgr cte aku?

p/s: weyh, aku dah la pnt ni, tlg jgn buat perangai copycat blh? merosakkan mood aku yg dah sedia ada rosak ni je.

18 comments:

senandung semalam said...

lepas kt formspring...
ahhahaaaa...
cm berat je prob ko...?

•myraSHJ• said...

asl ni yunk?





*gtao aku

FeeQa said...

ishmah, aku mana ada formspring.

FeeQa said...

yunk, text x reply ;'[

reen_sofee said...

aku leh dgr weh!
huhuhuh
nape yunk?
ade masalh ape nye???

DOLCEshasha said...

ohhh , pasal lin ehh ? hahahha

FeeQa said...

meh dtg bilik aku meh?

FeeQa said...

sha, yup :D

*yOko* said...

ape nyer yg copycat??

FeeQa said...

kucing p potostet

amaa said...

kau pon ade prob gak ? sabar weh

FeeQa said...

kau pun ada ke?

DyanaBangs said...

jap jap bukak aje page kau , meraung speaker akuu !

FeeQa said...

haha, semangat sikitt

beruang said...

awat cik feeqa???
ad masalah pa plak dh???

FeeQa said...

blh tlg ka?

FS said...

pasaipa malinja dok buat rajin ngat gelak kat org

FeeQa said...

ntah