Tuesday, June 29, 2010

ONE, TWO, THREE, EMPAT, FIVE?


ONE:
Kau buat org, org x blh nk sentap. Tp kalau org buat kauuu, perrgggh, baik punya sentap kau bg. Fair x tu? :]

TWO:
Tadi ada sesi luahan rasa sedikit dengan Fatin Syuhada. Yea, kptsn nye, aku masih x memahami lg kawan aku. Mintak maaf sayaaaang. Saya lambat sikit nak memahami makna2 tersirat nih.

THREE:
Malam tadi, tidur berdua je ngn Leen cz FS tidur bilik sendiri. Sekali hebat punya bisikan aku dpt kt telinga.

Kejut Leen dan tanya, "Kau dah tidur ke?"
Leen bangun dan jawab, "Belum, kau ke yg bisik tadi?"
"Aku ingat kau yang bisik tadi" Kata Leen.
"Aku ingat kau." Takut dah menyelubungi diri nih.

Kalut2 bungkus laptop, dan lari tdur kat atas katil sebelah Shasha and tinggal kan Leen sorg2 kt bawah. Hahha. Ok, kejam sikit. Tapi dah takut kan, nk buat cmne. Pagi esok bangun kupas2 balik kejadian malam td, rupa2 nya, Leen dengar bisik lain, aku dengar bisik lain. Pergggh. Pengajaran nye, lain kali pegi la sidai kain baju pukul 1 pagi lagi. Memang la ada 'benda' ikut naik.

EMPAT:
Malam ni nk bertarung depan tb menyokong si pakwe Torres :D (Nasib baik kls kol 10 sok)
Handsome gilaaa rambut pendekkk! <3

FIVE:
Ada yang ckp aku komen mcm sampah. Ok, sekarang aku rasa, entry aku pun mcm sampah. Setakat nk post gini baik kau delete je blog ni FEEQA!!! =.=''

24 comments:

*yOko* said...

whoa..bisikan sakti!!
wakkakak..
btw,header tu cun!!

FeeQa said...

sakti gila babi weh. seram sejuk aku.

suju tu ke?

FS said...

taklah, saya selesa dengan penulisan kamu buat masa ni, haha bajet pengkritik pa hangg

xpa, malam ni aku bisik dekat ampa pulak

FeeQa said...

hang bisik kt leen je lah, aku nk p tgk bola.

nadirah_nor said...

nnti cita kat aku
bisikan keramat apa kau dpt yunk

reen_sofee said...

hahah
shasha g mane semalam?

DOLCEshasha said...

jangan delete , aku still baca weyh . setia nih . hahaha .
; ))

weyh , sejuk kan tdoq kat katil aku ? yeah !

FeeQa said...

nor, x jelas lah

FeeQa said...

shasha dah tdur

FeeQa said...

sha, sejuk gila babi :]

DyanaBangs said...

sapa bisik , menyeramkan !

FeeQa said...

ntah, aku pun x tw oh.

senandung semalam said...

scary nye cte ko...
n aku ske entry no 1 ko tue...
hahaaa

•myraSHJ• said...

game smlm mmg perghh kan??
tambah lak nga ade "elmo song" + aiko kau uwh !!mmg dasat !!

amaa said...

tula kau mek
sape suh jemur baju mlm2
area level kite neh mcm2 ade
byk dah aku dgr

cik fara said...

perghh
sapaaa yg bisikk??

dhanial yahaya said...

bisik apa? 'dah makan belum? nak p makan?'

-.-

dylakamil said...

takut sial bisik membisik ni, hahahah

FeeQa said...

ishmah, kan, yg no satu tu dlm makna tu

FeeQa said...

yah, lalalala, lalalala, elmo song.

FeeQa said...

maa. yeke?
cer sikit.

FeeQa said...

fara, i know you know who, haha.

FeeQa said...

dhan, x taw, x jlas dye ckp ape.

FeeQa said...

dyl, sumpah cuak gila.