Thursday, August 19, 2010

Abang Sayang...



1 am (x taw waktu yg exact bila) 19th August 2010, akhir nya pada umur 19 tahun aku mendapat seorang abg. Amcm sekumpulan seorang baby blh jd abg? Sebab dye lelaki, aku terasa nk panggil dye abg.

So, start dr sekarang, I'm officially a Mak Ngah. Sounds tua right? Tapi ntah, x terasa nk nama2 muda mcm mmbe2 suggest kan. Aunty Feeqa? Lagi lawak mcm haram. So, x kisah la dye nk pggl aku apa, yg penting aku still jd macik plg gempak utk dye. Puhaha.

Baby dah ada, mak ngah dah x boleh:

*Rengek2 mintak kat atuk (pdhl x taw ayh aku bahasa kn diri apa) beli itu ini, mesti atuk beli utk baby dulu.
*Rengek2 mintak kt nenek tolong masak itu ini utk mak ngah, mesti nenek sibuk masak untuk baby je.
*Rengek2 mintak kt pacik Aisy tolong p kedai beli something, mesti pacik Aisy busy main ngn baby je.

Tgk2, baby lahir je, mak ngah mesti dapat less attention punya lah. Ye, ada sedikit jeles di sini. Haruslah jeles selama ni sume dok tumpu kt aku ja. Kekeke.

Ok, baby, mak ngah x rasa nk tibai ang dasat2 sebab ang kecik lg, tgk aa ang da besa, ang buat kerek ngn mak ngah, mmg abes ang mak ngah ajk wrestling. Hahaha.

2 minggu lagi baru baby dpt tgk muka mak ngah, cz mak ngah x rasa nk blk tgk baby. (Duit lg penting dr baby. Haha. Sumpah biadap). Jadi, kita jumpa 2 September nnt ok baby! Hope kita blh jd geng cz kita dua2 lahir bulan ramadhan :] Sampai nenek blh nk kasik nama Muhammad Ramadhan. Adeh.

Btw, Along & Abang En, Congratulations!! (abis la anak you all hamba kerja kn nanti. Kekeke)

p/s: Kawan2, mai2, nnt p tgk nephew aku ;D
p/ss: Nama dye bkn Muhammad Ramadhan. Mak aku mandai2 je.
p/ss: Amcm Ika? Niece kau ngn nephew aku? Ehem2 laaa.. xD

26 comments:

•myraSHJ• said...

nanti SPM,compare result anak buah ramai ramai oke?
HAHA

NURUL ATIQAH SAM KAMARUDDIN said...

ekekekke. dah jd makcik. okey anak sedara kita semua sama okey. boleh la. klu jodoh family kau dgn family aku. aku on je. hahaha niway, congratz ;)))

TheHeartlessFeeqa said...

myra, SET!!! :D

FS said...

Keceeeeeeeeekkkk lagi kau nak bagi dia awek dah. Mesti kalau dia boleh cakap sekarang, dia mintak masuk balik dlm perut kakak kau bila tau makcik dia kau, hahahaha.

Congrats!

TheHeartlessFeeqa said...

haha, set. aku kne rebut ngn irfan kah? xD

okeh, tq ;D

TheHeartlessFeeqa said...

atyn, macik kool nihhhh :DD

DOLCEshasha said...

weyh , omeyl gila weyh : )
Makngah tua abes . bagilah bunyi howte sikit . Panggil Aunty FiQ ! : D

TheHeartlessFeeqa said...

haha xD
ntah la, aku pun dok konpius nk soh pggl apa

dylakamil said...

okay, aku lg best sikit, ACHU. hehehehe berjiwa muda sikit. heheheh.

:DD

congrats for getting a nephew feeqa :)

TheHeartlessFeeqa said...

haha, sume nama nk muda. kau mmg bongsu blh cerr. kikiki xD

tq :]

DyanaBangs said...

hello makngah , saya maklong !

TheHeartlessFeeqa said...

haha, great!
ada kawan :D

nadirah_nor said...

wehh
ckp baekk sikit
ni ada dua irfan kat bilik
dah tunggu turn owh
x lupa juga
pluss anak sedar che mah
:DD
first come first serve okeyh!!!

senandung semalam said...

comel nye...
;)

izzah said...

mak nagh!!!
;)

amaa said...

woahhh jd mak ngah dah mu :)
mesti best kan ade budak kecik

beruang said...

kira aku la plg moden skrg
ank buah pggl aku uncle aisy...
omputih g2..
haha

dhanial yahaya said...

muka dia macam siwon la feeqa. aww

TheHeartlessFeeqa said...

nor, aaaah, nasib aaah. ;p

TheHeartlessFeeqa said...

ishmah, tgh makcik dia :D

TheHeartlessFeeqa said...

izzah, kekeke. jeles x? ;D

TheHeartlessFeeqa said...

amaa, x taw lah, x bk lg. hahaha

TheHeartlessFeeqa said...

hahha, aku pun blh moden kalau aku nk bear.

TheHeartlessFeeqa said...

dhan, SIWON?
hahha, merepek.

reen_sofee said...

hahaha
weh ko kene behave pas neh!
hahah
same cam ika!
hahaha

TheHeartlessFeeqa said...

hahha, jgn harap.