Tuesday, August 10, 2010

TARGET

Cepat nya masa berlalu, rasa macam baru je semalam rebut2 beratur kat dining utk beli makanan utk buka puasa. Now, dah start puasa balik.

Target untuk ramadhan kali ini:

Khatam 30 juzuk AL-QURAN.
Solat terawikh penuh. (yang ni macam mustahil sikit)

Selamat Berpuasa :]

20 comments:

reen_sofee said...

insyaAllah boleh!!
selamat berpuasa feeqa!!

DyanaBangs said...

selamat berpuasa !

dylakamil said...

hapy fasting feeqa,

yg khatam al-Quran tu aku punya cita2 dari dulu tak penah tecapai lg stakat ni, hehe

DOLCEshasha said...

kea yain diri , bleh terawih penuh . hehe

amaa said...

wahh semangat weh :)
selamat berpuasa feeqa :D

FS said...

Mari bertadarus!! ;)

FeeQa said...

sopee, amin!
back to you :]

FeeQa said...

dyana, selamt berpuasa!

FeeQa said...

happy ramdahn dyl.

aku tahun lps x tercapai, tahun ni nk kasi khatam jugak.

FeeQa said...

shak, ye lah tu, awal2 je ckp gini :D

FeeQa said...

amaa, harus lah semangat!
selamt berpuasa :D

FeeQa said...

egg ass, mari mari :D

beruang said...

insya Allah leh...
wat nan ati yg ikhlas
(bear di mood muhasabah)

Nabila said...

Happy fasting sis! :D

nadirah_nor said...

ingat dulu yunk kita dua turun dining beratur beli makanan
:))

TheHeartlessFeeqa said...

baik, ustat bear! :D

TheHeartlessFeeqa said...

happy fasting nabila!

TheHeartlessFeeqa said...

ha'ah, rindu waktu dulu yunk.

Fatin Aliyya said...

slmt berpuasa.:)

TheHeartlessFeeqa said...

back to you