Thursday, September 9, 2010

From Pilah, with love!

Currently at Tanjung Ipoh, for eid. Alhamdulillah, I've achieved my target. 30 juzuk and terawih satu je tinggal(BEL 342 final test punya pasal). Hopefully my next ramadhan would be better. (Kalau ada rezki jumpa lagi). Ok, line di kampung sgt cibai. Aku sanggup x tdo lps sahur semata2 nk line clear. Jadi, sila terharu. Korg dapat baca entry ni sbb aku korban kan masa tidur aku. Haha. Enough with the crap. Macam biasa, nk wish.

SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI(!)
Mohon ampun maaf semua salah silap (ye, tahu perangai aku mcm celaka) .
Kalau nk rasa kena penyepak, try ah dtg raya umah :]

p/s: Ramai sgt buat entry raya, sampai aku rasa mls nk buat -.-''
(Tapi nk tunggu aku msg korg Selamat Hari Raya? Mmg mimpi lah. Jadi, wish kat sini je ok :] )

20 comments:

DyanaBangs said...

selamat hari raya <33

dhanial yahaya said...

selamat hari rayaaaa <3

DOLCEshasha said...

oke boleh jimat credit .

Selamat Hari Raya !

dylakamil said...

Selamat Hari raya, aku lg selesa wish thru text msg actually. nnt aku text okay. malam raya baru syok! hehehe

Puteri. said...

loveee,selamat hari raya.
maaf zahir dan batin! (:

TheHeartlessFeeqa said...

selamat hari raya dyana <3

TheHeartlessFeeqa said...

dhan, selamat hari rayaaaa :]

TheHeartlessFeeqa said...

sha, heh kedekut. aku ckp kt org2 yg x rapat je.

selamat hari raya!

TheHeartlessFeeqa said...

dyl, aku aku ckp kt org yg x rapat jee :]

btw, selamat ari raya!

TheHeartlessFeeqa said...

quya, selamat hari raya!
i pun mntk maaf zahir batin ok :]

beruang said...

aku nangeh baca entry ang,terharu sbt..
huhu
btw,samat ari raya
maap zahir batin

gebgeb said...

selamat hari raya yunk!!
jumpa nnti :)

cik fara said...

selamat hari rayaaa feeqa!

hamzah ian said...

raya lagi!!! hehehe

TheHeartlessFeeqa said...

bear, bgs, terharu pun. haha.

selamat hari raya :]

TheHeartlessFeeqa said...

nor, happy eid :]

TheHeartlessFeeqa said...

fara, slmt hari raya.

TheHeartlessFeeqa said...

hamzah, hari2 pun raya xD

itu ATMA :) said...

i know its late wishing this, but still SELAMAT HARI RAYA :)

TheHeartlessFeeqa said...

taw pun lambat! selamat hari raya ATMA :]