Friday, September 17, 2010

Human Being

Lemah nya seorang AFIQAH,
She could think of nothin except for crying and killing herself when it comes to her problems.
Nasib baik, iman masih ada. Kalau aku jahil agama, maybe x de org nama Afiqah lg dalam hidup korg.
Somebody, I need help. *sigh

12 comments:

senandung semalam said...

aku pun slalu rse cm kau weyh...
nangis n pikir nak mati je...
padahal amal ibadat xckup ag...
aku pun perlukan help....

izzah said...

knpe feeqa??
sabar lah ye..
skjp je sume ni!!
:)

beruang said...

ap probs kali ney?
menangislah kau di atas sejadah menemui DIA,bertelekulah kau menghadapNYA,berdoalah kau kepada DIA

DOLCEshasha said...

kenapa nih? sabar weyy. cerr balik nnt.

DyanaBangs said...

jangan buat macam macam feeqa !

EUNHYUKKIE's WIFE TO BE said...

ishmah, tahu x pe. pk dosa bertimbun je ni.

EUNHYUKKIE's WIFE TO BE said...

izzah, biasa. masalah. haha. aku pun harap sekejap je.

EUNHYUKKIE's WIFE TO BE said...

bera, gaya kau mcm aku byk probs ja. hahah. ok, ok. thank you.

EUNHYUKKIE's WIFE TO BE said...

shaa, okeh. dah cte kn td?

EUNHYUKKIE's WIFE TO BE said...

dyana, insyaAllah, i won't. :]

Zariff said...

Kau tengok drama apa ni. Ha ha.

EUNHYUKKIE's WIFE TO BE said...

drama zariff nk mkn pelempang. amcm? ;p