Friday, November 19, 2010

DUNG! DUNG! DUNG! Bunyi pintu diketuk.

Aku: Apadiaaaa?
Aisy: Bukak pintu jap.

Selalu nya sebelum bukak pintu msti aku marah dia dulu, tp aphl tah mlm td aku x marah. Bukak je pintu,

Aisy: Nah. hulur cekelat kitkat 2 bar.
Aku: perggh, nasib baik x marah td. amik satu cekelat dr Aisy.
Aisy: Nak satu je x pe. terus keluar melari kan lg satu bar.
Aku: cepat2 grab lg satu. Apahal sampai dua?
Aisy: Kalau nak satu, bak la balik.
Aku: Aphl ttbe bg coklat?
Aisy: Aku ingat kakak, x macam kau.

Erk. Terkedu sekejap.

16 comments:

qilamahadi said...

haaa
feeqa
kau ingat adik tak
ngeee

cik fara said...

apehal adik ko sweeet sngt weyh?
hahhaa

aku ngan adik aku slalu brbut cklat ade laaah
makan x hingat aku
tiap kali aku nak makan,comfem hbis
-___-

dhanial yahaya said...

awww, so sweet.

Feeqa said...

hahaha, awakz pownz tuitz jugakz apaaa ;DD

Feeqa said...

fara, haha, dia mmg agak baik sikit la nk compare ngn aku ;D

Feeqa said...

qila, hahha, x ingat sgt la ;DD

dylakamil said...

hihihi baik gila adik kau :)

Feeqa said...

hahha, baik lah sgt. dia baru ketuk kpala aku dgn bntl td -______-

amaa said...

sentap hbs youu
aku byk kali kene ng adik aku yg gemuk tuh
tapi aku wat bodoh je
wakakakaa
kite kan kakak ! :P

DOLCEshasha said...

wohhh, sentap nyah! hahaa. betui uhh. baik adik ko ingt kaka dia.

Feeqa said...

amaa, haha, kau pun kena ke? tu lah, kakak mmg mcm ni kaaaan *yess, ada geng :DD

Feeqa said...

sha, hahah, tu lah, malu aku dia kata gitu :D

Nabila said...

kitkat sangat heaven! wowiee, baiknyee adik! :D

nor said...

erkk
adik kau punya ayat
makan dalam!!

Feeqa said...

nabila, haha, bg cekelat blh kira baik ek? ;D

Feeqa said...

nor, tahu x paaa xDD