Thursday, December 9, 2010

Hari dihitung.

Assalamualaikum.

Tahu, title post ayat hindu sikit. X payah nak ambik port sangat.

Makin hari makin dekat, tarikh keluar nya result degree. Dan semakin hari aku semakin takut. Bukan takut dapat kat Sarawak ke hapa (yg ni sumpah aku x kisah :)) ), tapi aku takut kemungkinan aku hilang kawan2 aku.

Takut bila semua berterabur ke negeri mana tercampak dan kami akan terputus hubungan. Takut, bila buat meeting, semua rahsia yang selalu nya cerita kat semua orang, akan tersimpan atas alasan, dah x rapat lagi. Aku serius x suka persahabatan jarak jauh. Sebab aku bukan orang yang akan selalu text kawan2 aku untuk tanya khabar or plan nak jumpa apa bagai. Kecuali ngn Teha, dia the so called 'twin' yg memang x blh nk dielak. ;p

Sebab aku ada dua masalah dalam diri aku ni lah, aku kalau boleh x mahu jauh dengan kawan2 aku. Kalau kawan biasa, sumpah aku x heran nak jauh mana pun. Serius, aku dah anggap Atyn, Leen, Myra, Ira, Nell, Sha, Baby, Fera, Ili, Aidi, Achenk, Ace & Qayyum macam adik beradik. Yang semua rahsia share sama2, lepak sama2, gelak sama2, holiday sama2. Aku takut bila dah berpisah, masing2 jumpa geng baru, yang lama dilupakan. Macam Achenk, sekarang dah ada geng baru, takut sangat kalau dia lupa dekat kitorang.

Takut Atyn & Leen dpt roommates & bf baru. Takut Myrah dah lupa nak bersayang2, takut Ace, Ira, Aidi, Fera, Nell apa semua jumpa geng lepak baru. Then there will be no more Beavers, no more Overrzz.

Nope, aku bukan risau pasal kawan2 aku je, aku lebih kepada risau dekat diri sendiri. Aku kalau blh x nak ada kawan baru, biar diorg ni je sampai ke akhir hayat. Sebab aku tak nak ada geng baru, x nak ada adik beradik baru. Tapi aku tahu, mustahil kan? Kompom kitorang akan berpecah, dan masing2 akan dapat kawan baru. Sebab tu, makin dekat tarikh keluar result, ketakutan aku jadi makin besar. Aku takut nak mula hidup baru tanpa 'adik-beradik' aku.

Lumrah hidup, x kan ada pertemuan yang x diakhiri dengan perpisahan kan? Kalau takut nak berpisah, jangan berani nak mula kan pertemuan. Harap2 13 org ni (boleh buat group macam SUJU) kekal dalam hati aku sampai bila2 dan kitorang x akan berpisah hati walaupun jasad masing2 terpisah. Overrz, Beavers, and Myrah, keep this in your mind:

SARANGHAE




p/s: Takut jugak kalau hubungan dengan Nor, Tirah, Rda, Bibah, Ikah, Ben, Zizie, Sopee, Quya, Atma , Pak Bie, Aron, Ishmah and some of the RSC semuaaa makin jauh. Kan best kalau dapat kumpul satu kampus jugak. Kompom x kan terpisah. T___T
p/ss: Kalau jauh ngn Atyn, serentak mesti tempias jugak jauh nya dengan Dyla. *sigh

20 comments:

amalinutt said...

padiaa kau bikin aku sedih pagi2 neh weyy

bnde neh dah lame aku fk
aku pon takut
takut kene cari kawan baru
aku taknak, aku nak kawan kawan kat merbuk je

igt gak kau kat aku kan feeqa :')

Anonymous said...

sayaaaang kau jugak lah feeqa. terharu nye :')

♥ fera

reen_sofee said...

aduhh
aku pon dah cuak skali niee haa!
weh,
kalo rajin, ko update,
naik lah status kat fb!
boleh aku baca!
huhuh
;)

nelysa said...

hey! xkesa jaoh mane..lame mane xcontact..igt lupa tuh..korang tetap ade lam laptop aku..hehe! 3 sem gamba aku kumpul,xkan senang2 aku na letak lam recycle bin!

Feeqa said...

amaa, x sngka pulak blh buat kau sedih. haha.

kaaan? kalau blh nk stay dgn yg ada je.

dah biasa la kau ada dlm hidup aku maa :))

Feeqa said...

fera, aku sayaaaaaaaaang kau jugeee <33

Feeqa said...

sopee, okeee awakzz ;D

Feeqa said...

nell, janji taw jgn lupa!! T__T

NURUL ATIQAH SAM KAMARUDDIN said...

cis feeqa, aku pun dah touching ni.
kau dah buat aku sedih sobsob.
hehe.
betul kata nely, takan senang nak lupa. even aku jrg drop comment dekat blog, tp aku selalu usha fb. and diam tak bermaksud lupa tau...
semua mesti dlm ingatan punyaa :)

dylakamil said...

when i first got into IPG, ni jugak yang aku fikir. but at the end of the day, when you guys separated in different ways, then only you'll got to know who will stay be friends, who will not. :)

Feeqa said...

ika, bukan niat aku nk buat kau sedih. keke.

yeap, diam tak bermaksud lupa.

Feeqa said...

dyl, tp still, aku memilih untuk x nak berpisah kalau blh.

hakimfaridzul said...

okay!
tersentuh!

sobbbsss..uwaaaaa!

DOLCEshasha said...

hoi aku buakn roomate kaw ka doe? hmphh yela leen n FS ja.

Feeqa said...

akim, chill2

Feeqa said...

you were my roommates. but i know you're not planning to stay with us anymore right? you have your own new friends to make them your roommates. and I have nothing to worry about losing you because I know them too.

FS said...

Pandai Feeqa menjawab sekarang. Haha

Haahlah buat aku sedih pagi2 macam Ama, baru bangun terus baca ni. Even aku lambat sebab nama kau tak pernah naik dekat dashboard aku. -__-

Aku sure kita takkan sama sebab 1st choice aku BAS, entah Melaka ke Kedah. kalau dapat Perak lagi aku menangis x berlagu ;'(

Takpe, aku jelah rajin nak roger kawan2 untuk jumpa. No worries. <3 Love u girllllllllllllllll!

Feeqa said...

Haha, menjawab apa duhh.

Aku sbnr nya mcm geram sikit la kn kau slalu jd plg lmbt. Haha.

Aku nk mintak tukar BAS lah kakak. Tgk lah macam mana nnt.

Haha, okie! Will be depending on yuhh!! LYT :))

Farhan Zafry--;LITHIUM said...

OK fine.. Anak "BIE" setan... nama aku hang xletak kan.... nama mak bie letak...

haha, doa ja, insyAllah ok... frenship never dies

Feeqa said...

sorry pak bie!! lupa, lupa. edit dah ^^

amiin. <33