Sunday, December 26, 2010

PAAAAAAALING (x cukup panjang lagi -_____-)


Assalamualaikum :))

Menjelang hari kemasukan degree (baca dalam nada lagu menjelang hari raya tu), membuat kan aku TERimbas kembali saat2 pre degree di Merbok dahulu kala. Teringat betapa dalam bilik f4-02-17 (btul x no bilik kita Sha? Dari dulu x pernah nak ingat -____-) kalau nak buat pertandingan siapa paling banyak perangai huduh x senonoh, mesti aku yang menang. Meh2 sini aku senarai kan, mana tahu kot2 malang salah sorg dr korg jadi rumet aku kaaan? Blh prepare siap2 ^^

Anugerah PALING (perangai buruk je lah) yang FS, Sha & Leen x kan dapat mimpi nak dapat:

Perempuan PALING suka sepah kan bilik - Aku
Balik kelas, campak dulu beg, tudung, handphone, atas lantai. Agak2 dah hilang penat (yang mmg x pernah nak hilang tu) baru lah angkat balik barang2 yang dicampak.

Perempuan PALING x suka kemas bilik - Saya
Tanya lah sesiapa yang pernah datang bilik kitorg, mmg x de makna nya nak nmpk mcm bilik anak dara. Nasib baik rumet semua mcm oke, bkn clean freak, dapat rumet macam Ikah, mmg mati aku kena sound hari2. :D Bilik tu kalau nampak bersih mmg kerja FS x pun Leen la. Sha dah x kuasa nak mengemas agak nya sebab tahu pasti akan bersepah balik. Eh, tapi sem 3 tetiba saya rajin kemaaaas. Kan rumet2? ;))

Perempuan PALING kuat tidoq x bangun2 macam gaya hari2 study kuat - I
Yang ni takde siapa dapat celen wa. In case Leen tdo lg lambat dari aku pun, aku yg akan bangun lewat dari dia :DD X dapat de nak bangun pukul 12 kalau weekend tu, paling awal pukul 2. Haha. Senonoh x senonoh perangai? Ada ke perangai anak dara lagu tu -______-

Perempuan PALING pemalas - Na
Tanya Leen berapa kali dia pergi dining sorg2 semata-mata sebab aku malas nak salin baju apa bagai dan rela berlapar. Oke, tambah lagi satu kat sini, malas nk buat kolum baru (padahal malu), PALING malas mandi bila weekend. Sebab tu x nak turun dining xD

Perempuan PALING jarang pegang penyapu - Atashi
Aku rasa dalam dua kali (ke sekali?) je aku sapu bilik puaka tu sepanjang dua sem menetap kat situ. Yang lain memang usaha kerasa Leen & Fs laaah. Haha.

Perempuan PALING malas gosok baju - Ana
Maybe yang ni boleh bersaing sengit dengan Leen sebab dia pun x kuasa nk susah payah gosok baju dia. Tapi at least dia x upah Sha singgit sehari utk tlg gosok baju dia ;D

Perempuan PALING suka makan nasik tengah2 malam - Ich
Yang ni Sha dok bebel berapa kali pun dok buat pekak ja telinga. Pastu sibuk memekak balik kat semua orang badan dah naik ;P Mana tak, lepas makan BUMM! tidoq. Haha.

Perempuan PALING malas susun atur pakaian dia - Wo
Nasib baik ada consultant Fadzlin Syaqinna yang kadang2 rajin tolong lipat baju and susun2 almari. Ngeh2. Leen sem ni mai la bilik aku buat charity! ;p

Buat masa ni, tu je kot yang aku dapat pikir. Sha, FS? Lu org ada x puas hati? Nak tambah mana yang kurang? Haha.

Ehh jap, ni PALING penting! Perempuan PALING gilaaaa Korea sampai semua rumet dok tadah telinga buat2 minat dengar lagu, buat2 kagum tgk grup itu ini sebab nak jaga ati - AFIQAH ni jugaaak.
Nasib laaah siapa rumet this sem, memang kau org x kan terlepas lah nak dengar lagu korea setiap hari. Siap masuk dalam mimpi lagi nnt. Silap2 boleh buat video abracadabra macam Leen xP

Ok, tu je kot. Hoi rumet baru, ANNYEONG!!! ^^

Enteprem sekejap.
La ni aku tgh sewel smpai aku rasa nak hantuk kepala kat dinding banyak kali sebab aku dok gila bayang kat laki tua sekoq nih yang tua 8 tahun dari aku. Aku rasa aku sewel sebab apa? Sebab limit laki paling tua aku tetap kan adalah 5 tahun je, apa kejadah aku suka laki beza 8 tahun dari aku niiiiiih!
Yaaaah, KIM HEECHUL! Jangan nak tayang sangat dimples tu! Grr *drools*

Ohh, lupa, pemenang award PALING hebat pastilah Sha, Leen & FS sebab berjaya bertahan dengak aku hingga ke akhir sem. Clap clap clap! Thank you guys!! <33

18 comments:

FS said...

Hahahaah dasyat wo siap buat anugerah untuk kau sendiri! Ni mesti nak buat preparation suruh roommate to be kau baca, nnt dorg tak terkejut! Haha

Buat masa ni xde apa yg nak dtambah. Macam lengkap dah :DD

8 tahun pun kalau aku x kisah nak dapat macam ni <3

amalinutt said...

huaaaa
terbongkar semua rahsie wehh
terbaik ah !

twinkle'lilis said...

OK.byk betol perangai buruk kau.yg same ngn aku suke makan nasi tgh malam.bab2 mkn ajakkk aku,aku boley je join.hahaha!

NDYANAH K . said...

nanti kt shah alam , bear w me !

beruang said...

mengalahkan taylor swift dpt byk award.haha

dylakamil said...

hahaha baca post kau ni tiba2 aku rindu nk lepak dekat uitm dulu dgn kauuuu! hahahahha. igt lg masa hari aku kau fs dgn rda belapar smpai mlm sbb masing2 malas! hahaha paling bongok. haha

Feeqa said...

Atyn, mmg pun. Aku malas nak pura2 perabgai elok dpn diorg, biar diorg tahu perangai aku cmne. Haha.

Lengkap siaaap. Haha.

Awwwwhm this is shooooo sweeeeet <3333

Feeqa said...

amaa, x de apa yg nk disorok. kuikui

Feeqa said...

yana, hahha, kau akui lah ni aku menang award2 ni? xD Jom jom, blh jd geng makan tgh mlm :DD

Feeqa said...

dyana, aku rasa kau yg ptt dpt ayat ni; BEAR WITH ME! ;D

Feeqa said...

bear, amcm? hebat an? ;p

Feeqa said...

dyl, tulah, nasib dpt kwn2 semua stok pmls tak hengat. berlapar lah sehidup semati :DD

rindu nak lepak uitm ngn kau jugaaaak >.<

DOLCEshasha said...

wohh terbaik iktiraf diri sendiri. hehe oke roomate baru feeqa, pls be prepared! she's a nice girl :) SANGAT RAJIN oke. aummmm! hehe.
gonna miss you <3

Feeqa said...

hahha, sngat baik tu btul ke perli? jadah apa kau nk rindu, kalau kau satu bilik ngn leen, hari2 aku p serbu. hakhak

Nor said...

tahniah untuk mereka!!
ahaha

Feeqa said...

norr, haha, tahniah tahniah.

dhanial yahaya said...

nak jugak korea dia.hahaha

Feeqa said...

haha, opkosss