Friday, January 7, 2011

Sudah jatuh ditimpa tangga pula! (title ni idea bodoh Leen)

Assalamualaikum.

Hoi kawan2, just nak bagitahu handhpone aku hilang. Yang no maxis yeee, jadi siapa2 yang ada no tu boleh delete sekarang sebab aku malas nak renew. Nak beli nombor baru je. Tapi x tahu bila ya, hidup tengah sempit sekarang T.T Buat masa ni no celcom sahaja yang available. Terima kasih.

Aku sedih gila even handphone ni buruk, banyak kali kena maki, tapi dia banyak berjasa. Rasa kehilangan sangat2.

16 comments:

dhanial yahaya said...

hilang? macam mana boleh hilang ni feeqa?

•myraSHJ• said...

alahai yunk !!
tatpe2,t ade la tu yg baru.
cmne bole ilang ?

FS said...

Takziah. Tak bolehlah nak share cerita immediately lagiiii

DOLCEshasha said...

dh jumpa balik kan syg :)

dylakamil said...

patutlah aku baca status kau hari tuu. nnt dah guna no maxis text aku nombor baru ye :D

Nor said...

dia bawak diri sebab selalu kene maki kot
ahahaha

cik fara said...

tolong update blog ckp ko dah jmpe phone ko ni
HAHAHA

amalinutt said...

haha
nasib baik jumpe balik yob :P

btw best explorace ng kau td
nanti kite borak lagiiii ehh

Feeqa said...

dhan, cuai sanaad =.=

Feeqa said...

dah jumpa balik dah yunk. hehe

Feeqa said...

fs, tahniah balik sbb da jumpa. hahah

Feeqa said...

sha, yupp ^^

Feeqa said...

dyla, aku dah jumpa balik. so, guna no lama balik. haha

Feeqa said...

nor. haha, tu lah, now aku rasa kena hargai dia.

Feeqa said...

fara, yee, nk hapdate lah ni.

Feeqa said...

haha, tu lah, nasib baik maaa.

mesti lah best, kau kena bersajak ;p