Wednesday, January 19, 2011

Tell Me Your Wish ;')

Assalamualaikum :DD

Nampak muka happy tak kat atas tu? Macam first time kan nampak simbol tu lps msk SA. Macam first time rasa happy yg betul ikhlas lahir dari hati. Sebab apa? Sebab sekarang ada kat rumah!!!! <33333

Tiga minggu x balik rumah, rasa hampir nk gila. Padahal time kat Kedah x de rasa gini pong. Sangat bersyukur rakyat Malaysia berbilang kaum. Atas sebab ini aku dpt pulang ke rumah walaupun sehari je. Aku tahu, GEDIK kan? Tapi kisah apa. Aku dah homesick sanaaaad. Makin duduk dekat makin homesick (?) Pelik tapi benar.

Sebenar nya x plan pong nk blk, tp thanks to Melati, esok x dak letrik from 8am to 5pm, aku dpt alasan kukuh nak balik! Basuh baju pong kat rumah. Tengok Korea skrin besar kat tb. Online sedap x lembap macam kt SA. SEMUA PUAS HATI! SEMUA BUAT HATI GIRANG :DD

Hasrat tercapai!
Rasa x nak balik SA pulak. ;')


20 comments:

•myraSHJ• said...

sonok ta hingattt kan ?
aku bila nta nak balik

Nor said...

wuhuhuu
dpt balek
jelss2!

Feeqa said...

yunk, seronok gila. hehe. kau tggu cny lah.

Feeqa said...

nor, kau x homesick x pa :DD

itu ATMA :) said...

Best nyaa dpt balik :(

Feeqa said...

hehe, mai umah aku tema.

dhanial yahaya said...

kannn. aku pun homesick gitu

Feeqa said...

dok rumah pn homesick. paraaah

liana'azmi said...

ini bukannnn sampai pukol 5 tapi dah sambpai pukul 7 dah nie.geramm aku!

Feeqa said...

yeke? alamak. aku nk balik dah ni. x kn x de letrik lagi.

dhanial yahaya said...

aku stay asrama laaaaa

FS said...

Tahniah kerana anda berjaya menggembirakan diri sendiri. Haha Apasal teruk sangat ka Shah Alam sampai lambat sangat kau nak happy sana? Sorry aku dah lama x contact ke apa tauu, nak call megat pun dok semput2 sampai kena perli aku x pernah call :P TTYL! <3

Feeqa said...

dhan, biar btl? skolah kau ada asrama plk?

Feeqa said...

fs, halaaaaah, byk la buat aku tensen. nnt lah, jumpa aku cta semua. pyh hbgn jarak jauh ni. nk cte apa2 pn ssh.ok, tak apa. pehe pehe!

Imran nyambek said...

jeles.grr

Feeqa said...

eh eh, tiba2. haha

Heidi Shafiq said...

x payah blk.. :P

JIJI YU said...

muahah dah tenat dah ko ni gamaknye

Feeqa said...

HS, ikut hati mmg x maw

Feeqa said...

JY, mmg tenat pongg