Sunday, January 9, 2011

Titik Titik Titik

Assalamualaikum!

Err, err. Sorry sebab buat havoc semalam. Ekceli, handphone kite dah jumpa balik. Dekat tempat kita lunch semalam. Haha. So, siapa2 yang dah delete nombor kite tu, restore balik yee. Lepas ni nak jaga handphone buruk tu betul2 :D

p/s: Tadi ada explorace, ada lah dua tiga orang abang hemsem. Erk, haha!
Tahniah ye Amalina Atiqah sebab berjaya dapat peluang bersajak kat depan. ;p

20 comments:

cik fara said...

sengal kan ko feeqa
ama trauma weh!
haha

Feeqa said...

hahah, sekali skala faraaa

dylakamil said...

hahaha dah jumpa? lain kali jaga yr things elok2 feeqa! :)

Feeqa said...

dah, haha. okeeei, i will.

amalinutt said...

haha
mmg nak kene kan kauu
malu weyy akuu ;P

izzah said...

eh,bile mase kau hilang tepon ni??

wakakkaa..psl ama tu,sumpah lawak!!
tak abis2 kene bahan..

Nor said...

amaa bersajak????
huehuehue
nasib baik kita x delete no kamu lagi ^_^

•myraSHJ• said...

da jumpa balik a ni ??
nasib ta g pos enset baru kat yu !

liana'azmi said...

sampai bilik si Atiqah Hamri tu duk besajak,bingit telinga gua dengar.haha

Feeqa said...

amaa, ni lah masa nya nk besar kan nama ;p

Feeqa said...

izzah, hari jumaat hari tu. jumpa dah pn.


haha, aku agak daaah. kaka.

Feeqa said...

ha'ah nor, lawak gila ohh. haha, nasib baik.

Feeqa said...

myra, pos je la, i tunggu ;p

Feeqa said...

yana, serius?? hari tu segan sanaaad :DD

DOLCEshasha said...

usha sorang for aku! hehe

Feeqa said...

sha, eh, baik usha utk diri aku. haha

dhanial yahaya said...

eeee, suka bikin kecoh la lu minah! :D

Feeqa said...

macam x biasaa :D

FS said...

Ama ke weh? Hahaha

Feeqa said...

ha'ah, amaa. haha