Thursday, March 3, 2011

It's raining out there!


Assalamualaikum!

Lama x update? Tahu. Tak de benda seronok yang boleh buat aku terkinja2 excited nak update blog. Yang ni update pun bkn nak cerita benda seronok ke apa. MANA ADA YANG SERONOK KAT S.A NI!!

Payah. Hidup baru rasa nak senang sikit, tiba2 datang dua tiga masalah serentak kasi serabut kepala. Dua2 salah sendiri. Mulut tak reti jaga. Ramah sangat buka pekung di dada. Ramah sangat berkenalan sana sini tak kira manusia. Sebab tu aku x suka nak berkenal2 dgn org baru. Elok2 hidup bahagia dikelilingi Overrz & Beavers (yg x pernah nak serabut kan kepala), tiba2 p gatai tambah kawan baru, kasi serabut kepala. PADAN MUKA!

Baran. Semakin menjadi2 sekarang ni. Ira dok komplen, kebelakangan ni asik mengamuk. Asik emo. Asik sentap. Asik panas hati. Apa masalah? Mungkin kerana terlalu asyik dgn duniawi, aku semakin jauh dgn Allah. Pengisian rohani kurang. Sebab tu hati asyik x tenang. Asyik nak mengamuk, marah2. Sendiri rasa penat asyik nak mengamuk ni, tapi x boleh nak kontrol. Benda kecik blh jadi besar. Siapa rasa2 nak kena sembur, try lah kacau hidup aku. Sampai macam tu sekali teghok, siap x blh kena kacau. Serius kalau ada, mmg nak sangat masuk ANGER MANAGEMENT CLASS. Siapa agak2 blh bantu, boleh lah kontek2.

Rimas. Rimas dengan org yg bawak mulut sana sini x tentu hala. Agak2 cerita yang dibawak tu betul sangat ke? Yakin sangat ke bukan fitnah? Aku sumpah x kisah kalau benda x de kaitan dgn aku. Tapi bila dah effect hidup kawan aku, agak2 hidup aku terganggu sama tak? Kawan aku weh, kalau nak tanya sangat apa busuk dia, apa jahat dia, aku ni lah yang paling tahu. Kenapa aku perlu dgr dari org lain yang tak ada kaitan SIKIT pun dgn dia? Stop it la weh. Sebab, AKU RIMAAAAAAAAAAAAAS!


Kepala, badan, hati ni dah x larat sangat nak tanggung masalah2 remeh semua ni. Tak rasa layak nak luah kat siapa2 sbb masalah sangat remeh. Tak sampai hati nak susah kan kawan2 yg masing2 tgh ada problem sendiri jgk.


Both of my FSs, really need you two right now. Entah kenapa aku rasa kalau kau org ada kat sebelah, serta merta hati dan bahu aku jadi ringan. I miss you two!



Lama kan dah tak macam ni?

10 comments:

izzah said...

rileks feeqa--jgn tension2..aku nak tegur pun takut!!haha
chill!!
:)

amalinutt said...

chill duh
jgn marah2
aku tgk kau okay je kalau jumpe
senyum jaaaa ;)

Feeqa said...

Izzah, haha. Gaya kau cakap macam aku buat muka garang je bila jumpa kau. Haha.

Feeqa said...

Maa, haha, msti la jumpa kau kena senyum. X kan nak buat muka ketat kott. Haha

FS said...

Haa aku memang tunggu kau update blog. Taktau apa cerita dekat sana.

Miss both of you too babessss. Hope jumpa next weekend! Boleh golek2 lagi. Lain kali update lah gambar kau dengan Lin. Aku taktau dah rupa korg macam mana time zaman degree. Hehe

DOLCEshasha said...

melati memang tak best weyy. mai mawar sini ktrg ada, hilang stress kau. ehhehe

•myraSHJ• said...

biasalah yunk , kita baru nak masuk alam tua . mcm nilah

Feeqa said...

Atyn, x de apa cerita menarik sgt pong. Haa, ok2, nnt aku taruk pic kami naaa.

Feeqa said...

Sha, haha, x dak kaitan ngn melati okeeee :D

Feeqa said...

Yunk, agak lah. Mencabar betul. Haha